BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 11, 2011

bosan lah kelas baru...

seyez..aku bnci n bosan gile kat kelas baru aku..dah la ta de kwan..kwan pon cme ng jambu haha...opps silap bukan jampu tpy diana haha..bosan gle dok sblah dy.. ckap ng dy mcm ckap ng tnggul..! aku cakap wat ta lyn.. geram gile..pato tepakse brpisah ng my hero *black.. haha... sobsob..dlu same kelas ng lisa .. dayah..ziema..qis..skunk ng diana jew..
 wndu nyer aku dgan 1DEDIKASI yg dlu,. wndu ckgu MASTURA n ustaz WAHID..ntah mnew lah dowang mnghilang kan.. dah lame tak dgar sore dwang yg merdu..n wndu at ALLAN LOO.. haha..dgan kepala goyang2 dy..my best teacher.. hahha..
 dlu aku slu FLY ng qis n lisa.. skunk da ta leyh fly!! cuz..diana x nak teman.. lw aku nak pnyeng un tggu waktu agama ng pj atw  pk .. bwu leyh fly cuz hameera ade..cmpor kelaz..SUMPAH! aku bnci kelas baru aku... arh!! benci nyer..setiap kali nak bratur jew aku lari g kelas 2AMANAH..malas lah nak beratur at 2DEDIKASI.. cuz tak dew teman nak berborak.. so aku g 2AMANAH ad erin..hameera..lisa..ziema.. n hidayah...
  pato aku dapat lak ckgu yg ta sporting lansong.. arh!! lagy lah mnyirap kan..nty dahta boley bwak ncet g ckola...n lgy 1 ad khugan..dy tuh kuat mreport ..  lw boleyh nak jew aku pndah kelas..tpi aku ksian at diana tkowt dy ta dew kwan nty..so tak kesampaian lah hajat aku tu kan...tpy ta pew lah..sabar je lah.. bukan lame pon pejam celik pejam celik dah setahun kan..sabar jew lah... :(

0 comments: